Jan Yperman ziekenhuis : go-live !

Vorige week gingen we live bij https://yperman.net/ met onze VERDI-CARE alarmering en dispatching software. Een bijzondere go-live toch wel want de volledige implementatie, inclusief de go-live gebeurde zo goed als bijna volledig remote/on-line.
Vanaf nu wordt de aansturing vanuit de NC112, inclusief de volledige interne wachtplanning beheerd door VERDI.

Als een incident gebeurt waarbij een ziekenwagen , MUG of PIT nodig is, dan zal de NC112 een bericht sturen naar VERDI.
VERDI interpreteert wat er gebeurd is en zal onmiddellijk en zonder manuele tussenkomst de nodige ambulanciers verwittigen, de GPS van het voertuig activeren en de adres info al klaar zetten, een scramble sheet printen met alle nuttige info,,…
Ook de ziekenhuis brede wachtplanning wordt beheerd in VERDI. We weten wie van wacht is op de verschillende afdelingen, wie mogelijk als vervanger opgeroepen kan worden, wat de contactmogelijkheden zijn…. Iemand nodig? VERDI zal de persoon/team in kwestie oproepen op zijn pager, opbellen via dect, SMS sturen…. wat je maar wil.
Beschikbaarheid van het systeem? Redundantie? Back-Up? Security? Performantie? NIET het probleem van het Jan Yperman ziekenhuis !!

De volledige VERDI oplossing wordt extern gehost en aangeboden “as a service”. Wij zijn verantwoordelijk. Wij zorgen voor alles. At your service !!

De komende weken maken we ook werk van de implementatie van de noodplanning procedures.
Wij kijken er alvast naar uit !!
We zijn immens dankbaar voor de samenwerking van de voorbij periode. We hebben er alleszins ook veel van bijgeleerd en zullen met deze info verder werken aan extra functionaliteiten om van VERDI CARE de beste oplossing te maken voor ziekenhuizen en ambulance diensten.
Speciale dank aan het IT Zorg Team . Niet enkel voor de professionele aanpak maar vooral ook voor de samenwerking. We waren (en zijn) oprecht 1 team.
De go-live taart komt er nog aan zodra de omstandigheden dit toelaten !!