Communicatie

Verdi heeft een ruim portfolio van communicatie materialen.

Deze worden stand-alone of geïntegreerd met onze Verdi software aangeboden.

SMS GATEWAY

Het apparaat is ontworpen met focus op betrouwbaarheid en stabiliteit. Het heeft ingebouwde 4G-modems met watchdog-mechanisme. Het apparaat is uitgerust met externe LTE-antennes. De SMS box heeft een ingebouwde SQL-database voor veilige opslag van berichten. Een Ingebouwde SNMP-agent maakt het mogelijk om de prestaties van de SMSEagle constant te controleren.

Kan aangeboden worden met 1, 2 of 8 SIM kaart slots. Per SIM kaart kunnen gemiddeld 30 SMS’en verstuurd/ontvangen worden per minuut.

Wens je niet te werken met een SMS Gateway dan kunnen we een SMS cloud service aanbieden. Hierbij kan je tot 250 SMS’en per minuut versturen en/of ontvangen. Indien gewenst kan je ook een eigen 4 cijfer shortcode aanvragen.

TELEFONIE GATEWAY

De innovaphone VoIP gateways vormen de interface naar andere netwerken, en zijn tegelijk het slanke hardwareplatform voor de innovaphone IP-telefonie en Unified Communications oplossing.

Er is een breed gamma beschikbaar, gaande van 2 tot 250 kanalen.
  • Geen server nodig
  • SIP-, ISDN- of analoge aansluitingen
  • Energiebesparend zonder ventilator
  • Integratie van analoge toestellen

PAGERS

Op vlak van Astrid paging werken we samen met TPL en Swissphone.

We kunnen verschillende modellen aanbieden, afhankelijk van uw werkelijke noden en vereisten zoals :
  • Functionaliteiten zoals : Atex proof, lone worker,…
  • Terugmeldingsmogelijkheden
  • Netwerk fall-back mogelijkheden : integratie SMS, BLM
  • Robuustheid – design
 Voor de niet Astrid pagers bieden we ook Oelmann pagers aan.

RADIOS

Sepura, Motorola en Vokkero radio’s kunnen voorzien worden.

De Sepura radio SRG3900 is bovendien standaard geïntegreerd met onze VERDI software en kan indien gewenst ook ingebouwd worden in voertuigen.

ANTENNE INFRASTRUCTUUR

Communicatie materiaal is niets zonder een goede dekking. Daarom bieden we ook Procom antennes aan, al dan niet gecombineerd met Profilant combiners.